Uzun Zaman Sonra

Merhaba sevgili "fuulprogram.blogspot.com" takipçileri bugün sizlere kısa bir duyurum olucak.Bildiğiniz üzere bloga hiç posts atmıyorum arada sırada youtube'deki videolarımı blogumla paylaşıyorum.Bunun nedeni ise okulun olması ve benim sıkı sınav streslerini atlatmamdır.Peki diyeceksiniz ki neden kanala video var da bloga posts yok çünkü youtube daha kolay bir iş ve araştırma gerektirmiyor.Bloga atacağım hep apk dosyası benim 1.5 saatimi alıyor işte en popülerini bulmak apk'sini play'den indirmek ve bunu upload etmek açıkcası zoruma gitti.Ama bugünde itibaren tekrar dönüyorum.

Kanal Linki

Paylaş: Google Plus

Yazar: FUULPROGRAM

    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 Yorum:

Duyuru

Sitemizde duyurduğumuz "PSP ISO" oyunları paylaşımı başladı istek yapmak için yorum atmayı unutmayın.